Torsdag

Hallå,hallå :)

Blev inget bloggande igår, jag hade fullt upp på annat håll. Var på stan och sedan besökte jag en vän för att äta lite god mat. Det blev ingen pyjamas från Topshop :/, ingen av dem jag ville ha fanns i affären.Det blev inte mycket saker köpt trots att jag var på stan hela dagen. Men det blev ett lip butter, påslakan och lite pärlor & andra smyckessaker. Åt även en mycket god lunch på Tures, alltid lika gott! :)

Nu idag har det inte gjorts så mycket. Det har regnat så jag har suttit inne och nördat framför the Sims ;).

Vilket trist inlägg ;).

Avslutar med en bild från Diane von Furtenbergs visning. Skulle nästan kunna döda för den klänningen, okej inte riktigt då men ni fattar.



Diane von Furstenberg AW ready to wear 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0