This day so far..

Hej Cupcakes! Idag har jag varit på jobb och nu sitter jag här i en stor t-shirt och myser. Hade det varit värmebölja med massa sol ( som väderfolket sa ) så hade jag säkert legat på stranden med vännerna men nu har vädergubbarna haft fel så det är molnigt och inte speciellt varmt, suck. Sommarlovets väder har verkligen varit botten, liksom dagarna innan sommarlovet var det hur fint som helst. Jag blir så frustrerad. Vädret gör så att jag blir osocial ;). Träffar typ inte vännerna nånting, fast det kan ju bero på jobb också men ändå.

Idag kom intagningsbeskedet, jag kom in! :). Men det gav mig lite ångest över att det "bara" var en månad och 19 dagar kvar tills skolan börjar igen, buhu ; /. Fast det ska väl bli lite kul nu att börja ny skola o så :o). 

Igår inhandlades förresten mina efterlängtade chinos! Dem sitter riktigt fint och jag ser riktigt dressead ut i dem ;). 99 fick jag betala för dem också, så det gjorde mig ännu gladare :). Bild kanske komemr nån gång. Jag är riktigt sugen på att börja med dagens outfit, tror jag ska göra det nån dag :). Det måste vara lite kul att kunna blicka tillbaks på sina outfits och kunna hämta inspiration från sig själv ;).

Jaja nu ska jag läsa lite tror jag, har börjat på en ny bok av Mikael Niemi som heter Mannen som dog som en lax. Tyckte den lät lite intressant men den är sådär. Fast nu måste jag ju veta hur det går, så den får ligga kvar på nattduksbordet några dagar till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

cupcake söta!

2008-07-02 @ 19:25:00
URL: http://knasboll.webblogg.se/
Postat av: malin

jag litar inte på smhi längre. det lovar jämt fel. blä.

2008-07-02 @ 22:15:08
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0