Kort om helgen

HejHej! 

Har inte bloggat på ett bra tag nu känns det som. Senaste var väl i fredags? Jag har varit upptagen på annat håll :).

Kort resumé av lördagen och söndagen:

I lördags var jag, mamma o far på diverse möbelbutiker och letade grejer. Jag hittade en matta på Mio och en tavla på Ikea. Tror att det blir riktigt bra :). Sedan gick jag och mamma på stan och shoppade lite smått o gott, bl a en väska från accent, älskar den :).

Igår så hade jag och några av mina närmaste vänenr en liten samankomst ;). Vi åt god mat, spelade lite fotboll och sedan på kvällen tittade vi på 4 filmer, eller var det 5? jaja en av dem var i alla fall Blood Diamond, åhh vad jag gillade den. Så hemsk men ändå så fin och spännande :).

Jaja det var kort om helgen, får väl se om jag bloggar mer senare idag :).

                                    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0