Söndag

HalliHallå

Nu är jag tillbaka, eller jag kom tillbaks från semestern för en vecka sedan ungefär men har inte orkat blogga förrän nu ;). Latmask som jag är har jag bara legat och jäst i solen en hel vecka. Äntligen kom det väder jag hoppats på i flera veckor! :)

Jag hade det i alla fall jättebra på semestern. Tyvärr är alla bilder i vår lilla digitalkamera och jag hittar inget USb-uttag på den (?). Extremt oteknisk är jag så jag har ingen aning om hur man gör för att få över bilderna i datorn så det får vänta tills någon kan hjälpa mig ;).

Så länge slänger jag in en bild på moln.



Såna här moln tykcer jag om ;). Dem är fina och skymmer inte solen. Intresse-klubben antecknar? 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

fin bild.

2008-09-24 @ 15:14:35
URL: http://mathilda-s.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0